Самоосвіта

Методична тема
  «Формування ключових життєвих та навчальних компетентностей здобувачів освіти засобами системно – діяльнісного підходу в освітньому процесі»

Шляхи реалізації проблеми
Участь у семінарах, у шкільних та районних методоб’єднаннях;
Ознайомлення з кращим педагогічним досвідом;
Відвідування уроків колег;
Підвищення фахової кваліфікації.
Актуальність проблеми компетентісного підходу до підвищення якості змісту освітнього процесу визначається, по-перше, пріоритетними на­прямами державної політики в галузі освіти в Україні, реалізацією Концепції Нової української школи; по-друге, ключовим завданням сучасної вітчизняної освіти – формування компетентної особистості.
Зміна стратегічних пріоритетів розвитку освіти ХХІ століття, європейський освітній простір, що визначає пріоритет компетентісної освіти у країнах Євросоюзу,  наявність перспективних методик і європейського досвіду реалізації компетентісного підходу, процеси глобалізації суспільства і освіти, сучасна освітня парадигма орієнтують нас на реалізацію компетентнісного підходу, що базується на розвитку та вихованні дитини – здобувача освіти, здатного впливати на власну освітню та життєву траєкторію у проекції на національні та загальнолюдські цінності та досягнення. Актуальним стало створення умов для реалізації процесів самовиховання, самовдосконалення, самореалізації особистості, набуття нею досвіду діяльності, яка дозволяє ефективно гармонізувати своє власне я з потребами суспільства.
Компетентнісний підхід, на основі якого працюю я, спрямований на подолання розриву між освітою і життям, спонукав мене достворення моделі підготовки компетентного випускника, в основі якої –  дитина – найвища цінність на Землі.
Формування життєвої компетентності здобувача освіти, навчання життєвих навичок виходять сьогодні на рівень пріоритетних у нашому навчальному закладі. І саме компетентнісно спрямована освіта передбачає внесення суттєвих змін у змістовий, виховний, управлінський, методико-технологічний аспекти діяльності сучасної української школи. 


Перспективний план роботи над темою
1-й етапінформаційно-діагностичний (вивчення методичної бази з проблемної теми)
2- й етаппрактичний (втілення ідей вчителя в роботі з проблемної теми)
3 - й етап - творчий (розвиток педагогічної творчості з методичної теми)
4 -й етап - результативний (розгляд  досягнутих результатів  з теми.)
5 - й етап - підсумковий (підбиття підсумку з проведеної роботи) 

Немає коментарів:

Дописати коментар