Методична тема
«Формування ключових життєвих та навчальних
компетентностей здобувачів освіти засобами системно – діяльнісного підходу в
освітньому процесі»
Шляхи реалізації
проблеми
•Участь у
семінарах, у шкільних та районних методоб’єднаннях;
•Ознайомлення
з кращим педагогічним досвідом;
•Відвідування
уроків колег;
•Підвищення
фахової кваліфікації.
Актуальність
проблеми компетентісного підходу до підвищення якості
змісту освітнього процесу визначається, по-перше, пріоритетними напрямами
державної політики в галузі освіти в Україні, реалізацією Концепції Нової української школи; по-друге,
ключовим завданням сучасної вітчизняної освіти – формування компетентної особистості.
Зміна
стратегічних пріоритетів розвитку освіти ХХІ століття, європейський освітній
простір, що визначає пріоритет компетентісної освіти у країнах Євросоюзу,
наявність перспективних методик і європейського досвіду реалізації
компетентісного підходу, процеси глобалізації суспільства і освіти, сучасна
освітня парадигма орієнтують нас на реалізацію компетентнісного
підходу, що базується на розвитку та вихованні дитини – здобувача освіти,
здатного впливати на власну освітню та життєву траєкторію у проекції на
національні та загальнолюдські цінності та досягнення. Актуальним стало
створення умов для реалізації процесів самовиховання, самовдосконалення,
самореалізації особистості, набуття нею досвіду діяльності, яка дозволяє
ефективно гармонізувати своє власне я з потребами суспільства.
Компетентнісний
підхід, на основі якого працюю я, спрямований
на подолання розриву між освітою і життям, спонукав мене достворення моделі підготовки компетентного
випускника, в основі якої – дитина – найвища цінність на Землі.
Формування
життєвої компетентності здобувача освіти, навчання життєвих навичок виходять
сьогодні на рівень пріоритетних у нашому навчальному закладі. І саме
компетентнісно спрямована освіта передбачає внесення суттєвих змін у змістовий,
виховний, управлінський, методико-технологічний аспекти діяльності сучасної української
школи.
Перспективний план
роботи над темою
1-й етап - інформаційно-діагностичний (вивчення
методичної бази з проблемної теми)
2- й етап - практичний (втілення
ідей вчителя в роботі з проблемної теми)
3 - й етап - творчий (розвиток
педагогічної творчості з методичної теми)
4 -й етап - результативний (розгляд досягнутих результатів з теми.)
5 - й етап - підсумковий (підбиття
підсумку з проведеної роботи)
Немає коментарів:
Дописати коментар